maandag 30 september 2013

Uitslag give away

Ja, ik weet het, ik ben een dag te vroeg...
Maar vandaag is het precies 22 jaar geleden dat mijn mooie Kabouter als klein Kabouterbaby'tje geboren werd. Hij kwam ruim 9 weken te vroeg ter wereld, maar deed het gelukkig heel goed. Hij was een inimini mannetje van 45 cm en 1920 gram.
Nu is hij bijna 2 meter en heeft hij schoenmaat 47, dus eigenlijk echt geen Kabouter meer maar meer een Grote Vriendelijke Reus (GVR). En, omdat bij een verjaardag hoort dat je trakteert, besloot ik dat maar een dagje eerder te doen.

Voor de plaat met haakjes waren er 6 gegadigden en ik heb Vogel een getal laten roepen onder de 7.




De gelukkige winnares is: Camomille.









Er waren in het totaal 9 kanshebbers voor dit pakketje.

En de geluksvogel die dit heeft gewonnen is: Marl127.







Voor de zeepjes waren er 2 liefhebbers, dus meer kans....

Es, jij bent de mazzelaar die deze leuke zeepje kan ontvangen.


Als de winnaressen mij even een mailtje sturen met hun adres, dan kan ik zorgen dat de pakketjes bij jullie thuis worden bezorgd. Gefeliciteerd, dames!!


12 opmerkingen:

  1. Ooooooh wat leuk alvast reuze dankjewel XXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vergeet ik je helemaal te feliciteren in mijn blijdschap...sorry: van harte en een gezellige avond
    x Es

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je. We hebben het gister al thuis gevierd en vandaag zijn we taart gaan eten bij hem op zijn woongroep. Dus, vanavond hier in huis geen feest, maar op zijn groep wel. X

      Verwijderen
  3. Gefeliciteerd prijswinnaressen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je zoon en natuurlijk voor de prijswinnaars.
    Wat zo'n klein mannetje dan kan groeien zeg!!!

    Lieve groet,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte met je kaboutermannetje (mijn mopje was nog kleiner/lichter, kan ik me ook bijna niet meer voorstellen). En natuurlijk van harte voor de prijswinnaars.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O gefeliciteerd met je Kabouter. 22 jaar geleden, zo iets blijft je bij he! Onze kabouter kwam 6 jaar geleden ook 9 wkn te vroeg en was bijna net zo inimini 47cm en 2119 gram. Bijzonder te lezen! Lees dat je het al gevierd hebt, maar toch heel erg gefeliciteerd met de reuze kabouter, horen prematuren zo groot te worden. Hier ook zo'n reus in wording ;)
    Lieve groetjes,
    Hurms

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, ontroerende foto ook! Ik stuurde je een mailtje want ben erg blij met het kapstokje :)) Groetjes, Camomille (Sarah)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nee, inderdaad. Als je die foto zo ziet kan je je niet voorstellen dat daar een Vriendelijke Reus met maat 47 uit voortkomt. Leuk om te horen. Ik heb ook zo'n klein propje thuis dat nu 7 jaar is. Ik ben benieuwd wat zijn schoenmaat gaat worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met je grote vriendelijk reus ;-) wat een lief klein schatje was die.

    Bedankt voor de leuke geven away. X

    Gefeliciteerd dames met jullie prijzen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Via Muts en meer op je blog terecht gekomen, ik blijf plakken, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja ontvangen!! Super! Dank je wel, heel erg leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen