zondag 24 maart 2013

Koud en knutsel weer

Gister heb ik in de kringloopwinkel een oud blik gevonden. En Vechter's rolletjes blik. Helaas was het papier zo verschrikkelijk stuk en was hij erg roestig... Dus dat koste wel even wat tijd, water en schoonmaakmiddel om hem weer een beetje schoon te krijgen. Nu moet ik iets gaan bedenken hoe ik hem weer mooi kan maken. Beplakken met het één of ander, weet alleen nog niet of het stof of papier moet gaan worden....

Mijn project voor vandaag was een knuffel maken van tricot. Gewoon om het te proberen. Het werd deze lieve olifant, die gelijk achterover werd gedrukt door het Vogeltje.
Dit was zo'n succes dat er meer dieren gaan volgen. Een kat en een konijn liggen klaar om te naaien. Maar die zullen moeten wachten tot woensdag, omdat ik nu eerst 2 dagen moet werken.


1 opmerking:

  1. Wat leuk die olifant!!! En ben heel benieuwd wat je met het blik gaat doen...

    Ik kom hier via 'A spoonful of smiles' en ga je volgen!!

    Lieve groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen