vrijdag 29 maart 2013

Pasen

Omdat het buiten maar geen lente wil worden, ga ik binnen des te meer vrolijke kleurtjes en licht creëren, merk ik. Dit jaar heb ik ervoor gekozen om geen paastakken neer te zetten met eitjes en dergelijke eraan, maar eens iets totaal anders te proberen.
Een oude lampenkap van de kringloop. Daar heb ik alle stof vanaf gescheurd en het metaal omwikkeld met stof. Daarna los gegaan met lintjes, eitjes, haaksels en hot glue. Met een resultaat waar ik vrolijk van word!!

De metalen kist is nog steeds kaal en lelijk, maar ik ben er nog niet aan toe gekomen om hier iets leuks van te maken. Er is zooo veel te doen!
Er zitten op dit moment te weinig uren in de dag om alles te doen wat ik in mijn hoofd heb.... En ik heb inmiddels al weer een paar nieuwe projecten gestart. Bij de Zeeman zag ik zulke mooie super dikke wol dat ik er gewoon een project daarbij moest verzinnen. Het is nu een zwart/wit vloerkleed in wording. Foto volgt later wel als hij af is.

Ook ben ik gisteravond begonnen aan hele lieve kleine zakjes haken. Bij de eerste wist ik nog niet zo goed wat ik er mee moest, maar inmiddels is de bedoeling dat ik nog even door haak en voor de paaslunch met familie voor alle kinderen een zakje voor de paaseitjes klaar heb. Ik heb werkelijk geen idee of me dat gaat lukken.... Maar anders heb ik alvast voor een andere gelegenheid een paar mooie, vrolijke zakjes.

Maar eerst genieten van de paasdagen, met familie en vrienden. 
Fijne pasen!


1 opmerking:

  1. Ik ben je blog aan het doorlezen, en ik zie hier een hele leuke lampenkap! Wat is dat vrolijk zeg!

    BeantwoordenVerwijderen