maandag 27 januari 2014

Polkadot

Herinner je je deze nog?


Ik heb inmiddels besloten dat hij binnen blijft en niet in de tuin beland.

Hij is gewoon te leuk geworden!!
Ik vond rode hoogglans verf in de kast en heb de kom hiermee twee lagen gegeven.
Toen hij droog was stipte ik er met de achterkant (gummetje) 
van een potlood witte stipjes op.

Ach, toen ik toch aan het verven was heb ik gelijk twee oude 
(donker blauwe) bloempotjes mee geverfd.
Ik vond namelijk in de tuinkast bloembolletjes die ik niet had gepoot
en ze waren wel uitgelopen. 
Die verdienden natuurlijk wel een potje.


Wie wat bewaard die heeft wat en 
wie handig is maakt er weer iets moois van, toch?

En vervolgens liep ik in de Action tegen deze aan....


Daar moesten er ook maar een paar van mee naar huis.
En dat terwijl ik alleen maar ging om wat zakjes knopen te scoren,
wat gelukkig ook gelukt is.

Gister kreeg ik een schitterend cadeau van mijn zusje!
Ze had van fimoklei voor mij een prachtige ketting gemaakt.


Ik ben er zo blij mee!

9 opmerkingen:

  1. Wat leuk!! En die ketting helemaal. Gigantisch lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelijk heb je dat je die binnen laat staan. Je hebt die zo perfect gekregen, zonder strepen of afglijdertjes en perfecte witte bollekes. Wauw, en kun je daar eten in doen of niet?
    Haha en dan in de Action, ik heb de blauwe en bruine gekocht :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, je zou er eten in kunnen doen. Ik weet nog niet zo goed waarvoor ik hem ga gebruiken... Misschien een nieuwe fruitschaal?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn heel mooi geworden! Super goed gedaan! Veel plezier met je mooie kommetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ps. Hoe heb je de rode verf aangebracht? Het ziet er zo super glad en egaal uit.

      Verwijderen
  5. oooooh rood en stippen ik hou er ook zo van! Gaf gedaan en dan die mokken erbij vinden, wat een feest! Mooie keting zeg kun wel zien dat jullie zussen zijn qua kunstwerken
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I looooooove polka dots! :-) Knap gedaan, al vond ik die originele houten ook niet mis.

    BeantwoordenVerwijderen