zondag 23 maart 2014

Jarig

Hoera voor mijn blogje!!

Een jaar geleden begon ik heel voorzichtig, aarzelend,
maar met heel veel zin dit blog.
Ik had niet verwacht dat ik daar zo van zou gaan genieten
en zo veel lieve mensen zou leren kennen in Blogland.
Dus, op naar jaar 2!

Maar zoals het hoort als je jarig bent, wil ik trakteren.
Ik heb besloten dat ik een tas (je) naar keuze weg ga geven.

Deze heb ik afgelopen week gemaakt.


De winnaar van de give-away mag een stofje kiezen en een soort tas.
Het mag een van de bovenstaande patroontjes zijn, maar bijvoorbeeld ook een met 
langere schouderbanden, of een rits.
Dat naai ik dan in overleg...

Beetje rare datum, maar ik ga op 1 april een naam bekend maken.

Fijne zondag allemaal!

16 opmerkingen:

  1. Oh wat leuk, van harte gefeliciteerd en op naar het volgende jaar.
    Ik heb er ook een en weet niet eens meer hoe lang ik het al doe (schaam). Ben ook nog niet altijd even handig ermee.
    Leuke give away ik wil wel meedoen, vind die rechts onderin erg leuk zowel de stof als het model.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je blogverjaardag! Ik lees je blog altijd met veel plezier! Superleuke give away. Ik doe graag mee! Groetjes, Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartelijk gefeliciteerd en veel plezier in jaar 2!

    Doe graag mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. GefeliciTAARTJES, heerlijk blog dus vooral doorgaan. Lieve tasjes ook zeg, wauw!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd met het 2-jarig bestaan van je blog. Ik kom hier nog niet zo lang, maar het is altijd weer heel leuk om te ontdekken wat voor moois je hebt gemaakt.
    De tasjes zijn prachtig! Een heel mooi give-away, ik doe graag mee.
    Nog een fijne avond,
    groetjes, Vanessa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oeps, ik doe er al meteen een jaartje bij :-), ik bedoel natuurlijk je 1-jarig bestaan :-)
    groetjes, Vanessa

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte gefeliciteerd. Super leuks wat je genaaid hebt van de week, leuke stofjes! Ik doe heel graag mee voor je give away. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met je eenjarig bestaan!
    Natuurlijk doe ik graag mee aan je give away:)
    Groetjes,
    Lineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met je 1 jarigeblogbestaan!! Op naar de twee;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met één jarie bestaan :-) ik doe graag mee hoor ze zijn super leuk vooral die met de stipjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Van harte gefeliciteerd met je blogverjaardag! En wat leuk dat je dan een kadootje weggeeft. Ik doe graag mee! Ik hou erg van dat rood met witte stippen stofje, maar het model van de laatste tas vind ik het leukst. Nu maar duimen dat ik win, hihi. Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Goudhaartje (Nana),
    Ook gefeliciteerd met je 1 jarige jubileum!
    En natuurlijk doe ik ook mee met jouw give-away.
    Die rode stippen tas is leuk en handig in dat zakje maar de blauwe bloemetjesstof is ook lief.
    Kan dus eigenlijk niet kiezen......
    Zal je give-away nog even linken.

    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Joke,
      Je mag kiezen welke vorm je tas krijgt, maar ook welke kleur/motief (als je de gelukkige bent). Dus een tas met zakje in de andere stof is een mogelijkheid. Ik wil het doen in overleg met de winnaar.
      X Nana

      Verwijderen
  13. Proficiat: al 1 jaar aan het bloggen. Dan was ik er al vrij snel bij als volger denk ik.
    Ik doe graag mee met je give-away. Zo'n stippentasje lijkt me heerlijk, maar met iets langere handvaten lijkt me handiger. Maar een ander stofje zou ook prima zijn hoor.
    'n vrolijk groetje,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd! wat een leuke give away. ik waag graag een kansje mits het geen grap is natuurlijk haha
    hopelijk komen er nog veel jaartjes bij!!!

    BeantwoordenVerwijderen