zaterdag 11 mei 2013

Post en meer...

Omdat ik laatst die mooie krans had gewonnen in de give away van Suzan stuurde ik haar een bedankje met bloemen. Hiervoor haakte ik voor het eerst een kaartje om. Het resultaat is erg leuk geworden, maar ik weet nog niet of ik het wel zo leuk vond om te doen. Misschien nog een beetje handigheid in krijgen?


Ook heb ik een paar bloemetjes door het lamineerapparaat gehaald, die ik daarna een extra randje gaf met borduurgaren. Deze zijn erg leuk geworden! (Al zeg ik het zelf )





Voor het eerst van mijn leven een paar sloffen gehaakt en wel voor mijzelf!!

Ook kreeg ik van Tante Jannie een hele leuke PIF, met plaatjes van konijnen, katten, een mooie boekenlegger, een echte, originele "Tante Jannie" kaart en een super mooie katten stempel. Tante Jannie, bedankt!


En, als er iemand is die ik een plezier doe met een PIF (Pay It Forward) dan hoor ik het graag. Ook wil ik dan weten wat je leuk zou vinden om te krijgen, welke kleuren, dieren, hobby's je leuk vindt...






3 opmerkingen:

  1. hoi Nana, dankjewel voor jouw prachtige pakket! wat lief van jou.. het had natuurlijk helemaal niet gehoeven! maar ik ben er wel heel blij mee! al die mooie bloemen, mooie kaart, gehaakt tasje, strijkapplicatie, labeltjes.. moooi.. ik ga zeker alles gebruiken:)dankjewel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi herkenbaar van dat omhaken van kaartjes. Het ziet er leuk uit maar voordat het af is... Ik weet van een zeer ervaren haakster dat zij er maar liefst een half uur per kaartje over doet...

    Fijn dat de PIF goed is aangekomen en dat je hem leuk vind!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Pfff, zelfs dan nog een half uur??? Hmm, misschien ooit weer, maar misschien ook niet :)

    BeantwoordenVerwijderen