vrijdag 2 augustus 2013

Alsnog mijn prachtige cadeaus...

Ik ben zo ontzettend in de watten gelegd en verwend op mijn 40e verjaardag!!
Echt hele mooie en doordachte cadeaus gekregen!


Natuurlijk mooie bloemen. De linker bos staat in mijn slaapkamer op de kast, zodat ik er vanuit mijn bed toch van kan genieten.
De andere bloemen staan beneden in de woonkamer, waar ik sinds vandaag weer af en toe even ben.
Ik begin weer een beetje op te knappen. Nog heel moe en bij zitten nog erg snel pijn in mijn flanken/rug, maar geen koorts meer. Geloof me, dat is echt een zegen bij deze hitte!
Maar half zittend/half liggeld in bed met een ventilator aan het voeteneind is het prima te doen.


Voor mijn super de luxe nieuwe fiets (met trapondersteuning) kreeg ik hele grote fietstassen en van mijn schoonouders een mandje voor voorop om mijn tas in te doen.
Een nieuwerwetse boekenbon, of te wel een code om een e-book te downloaden kreeg ik van mijn schoonzusje. Nog nooit zo een boek gekregen, maar ik zal het binnenkort eens gaan uitproberen.
En de tegoedbon voor Italiaans ijs kreeg ik van mijn lieve vriendin (van haar ook de grote mand met witte bloemen). Nu beschermen tegen Muis, zij is zo dol op het Italiaanse ijs...
Nog veel belangrijker gaf mijn lieve vriendin mij de verzekering dat 40 een fijne leeftijd is!
Helaas begon mijn jaar als 40er niet zo fijn, maar goed, het kan alleen maar beter worden, toch?


Blijkbaar is het inmiddels bekend dat donkerrood mijn lievelingskleur is, ik kreeg meerdere mooie rode cadeautjes.
Een mooi houtenbeeld, een hanger om op te hangen en een grote rol met rood/witte tricot om te haken. Nu nog een project bedenken om daarvan te maken.


Ook op boeken gebied ben ik zeker niet vergeten!
Ik kan wel weer even vooruit met leesvoer en ook op haakgebied.
Wel heel leuk om te vermelden dat het Flowvakantieboek niet van dit jaar is, maar van 2 of 3 jaar geleden. Maar ik vind hem prachtig!






Van mijn andere lieve schoonzusje kreeg ik deze prachtige ketting. Ze wilde mij iets speciaals geven voor mijn 40e verjaardag, nou, dat is zeker gelukt!!
Het zijn agaten, die horen bij de maand juli en een mooie bijkomstigheid is dat ze rood zijn...
Hoewel bij een andere kleur lijken ze wel mee te kleuren. Echt heel bijzonder en mooi.








Mijn lieve Muis kocht dit schitterende (rode) boekje met pen voor mij. Elke bladzijde is een klein feestje, er staat op elke pagina een mooi klein plaatje.
Het is bijna zonde om het ergens voor te gebruiken. Maar ja, dat is natuurlijk ook weer zonde, dus hij gaat in mijn tas, zodat ik hem altijd bij me heb.









En mijn lieve Kabouter kocht voor mij heerlijke doucheschuim en een deo. Ach en mijn lieve kereltje heeft dan totaal niet door dat dit kleine meisjes deo is. Hij ziet een mooie fles met lieveheersbeestjes...
Ik neem hem mee naar mijn werk en gebruik hem daar voor ik aan het werk ga. Dan kan ik aan het begin van elke werkdag even aan mijn Kabouter denken.



Zo, het grootste cadeau heb ik voor het laatst bewaard.
Van manlief heb ik een (bijna) nieuwe overlockmachine gekregen. Daar ben ik zo verschrikkelijk blij mee!!
Helaas heb ik er nog niet mee kunnen spelen... Maar goed dat gaat zeker nog wel komen.
Dat zal nog even moeten wachten. Ik moet eerst weer normaal kunnen zitten en wat meer energie kweken. En de planning is om eerst nog 2 weken voor het laatst (?) met alle drie de kinderen op vakantie te gaan.
Daarna ga ik zeker kijken of ik er inderdaad mee kan doen wat ik verwacht.... heb er nu al zin in...

12 opmerkingen:

  1. Van harte en wat ben je verwend, heerlijk en zo gegund XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige cadeaus! En nog gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog gefeliciteerd en je bent zeker verwend. Mooie cadeaus zijn het.
    Alvast een fijne vakantie.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog gefeliciteerd en wat een mooi cadeaus zeg. Je ben echt verwent ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog gefeliciteerd, je bent goed verwend, heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. van harte gefeliciteerd ! mooie cadeau's :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog van harte gefeliciteerd en je bent inderdaad enorm verwend.
    leuk toch dat iedereen zo aan je gedacht heeft
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Proficiat,
    en wat een leuke blog heb je zeg

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Allereerst Beterschap! Dan nog Proficiat. En Bofferd. Wat heb je een mooie kado's gekregen. Wauw, een lockmachine.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd! Wat ben jij lekker verwend zeg! Heerlijk! En die deo zo lief uitgezocht!
    Beterschap nog!

    BeantwoordenVerwijderen