zondag 8 december 2013

Logeerpartij en huisperikelen



Zoals ik laatst al een keer schreef, hadden wij een logé; Miss Sweetheart.
Helaas heb ik niet zo veel van haar kunnen genieten als ik wel had gewenst, maar ja, soms lopen dingen anders...





Toen wij terug kwamen van Terschelling was Miss er al. Helaas was net het weekend daarvoor Sinterklaas al aangekomen, dus die had ze net gemist. Maar gelukkig kon ze het verslag lezen in de krant.
Miss Sweetheart keek ook stom-verbaasd rond, want onze woonkamer was leeg en knal geel van het voorstrijkmiddel.





Gelukkig kon ze even lekker knuffelen met Amara in onze tijdelijke woonkamer, mijn naaikamertje.




En ze heeft me ook nog geholpen met leren voor mijn medicatieveiligheid's toets. Lastige sommen en berekeningen...
Maar nu wordt het tijd dat ze door gaat naar het volgende logeeradres, dus heel erg bedankt voor je bezoekje, lieve Miss.






Tot slot, nog even een paar foto's van onze woonkamer in verschillende fases...
Met de klok mee vanaf linksboven.
De muur is gestuukt en wacht op verdere behandeling.
Daarna heb ik de muur behangen met een grijs behangetje met een klein werkje erin. Helaas trokken die lichte strepen niet meer weg.....
Dus, alle behang er weer af (en klagen bij de winkel).
En op de laatste foto ben ik begonnen met een lichtere grijs op de lange muur te verven. Je ziet nog een stukje behang aan de rechterkant, dat moest er ook nog af getrokken worden.






Zo is op dit moment de muur... Meubels staan er weer en mijn laptopje staat op tafel om dit blogje bij te werken :)
Gezellig kaarsjes aan.
Sinterklaas is geweest (gisteravond) en nu gaan we weer richting kerst. Dus lekker houtkachel aan en overal kaarsjes.
En beetje bij beetje wordt ons huis weer ons huis....












6 opmerkingen:

  1. Mooi die verandering en ik denk dat Sweetheart echt wel heeft genoten.....
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het moet eerst erger worden voordat het beter word, maar je begin ziet er al fantastisch uit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi geworden! Sfeervol tafereeltje op de laatste foto.
    Wij hebben op 1 muur antraciet zitten en op een ander klein stukje muur grijs behang van 1001 woonideeën.
    De rest van de wanden bedekt met gebroken wit.
    Groetjes, Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er al gezellig uit, mooie kleur grijs! Miss Sweetheart heeft vast genoten en wij zitten op de uitkijk, want ze komt nu naar ons toe begreep ik?! :-) Kunnen wij haar niet oppikken bij je of is ze al onderweg? Ik heb 4 kinderen in de stad wonen, 3 in Vinkhuizen en één in De Wijert.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw wat een verschil super mooi geworden hoor!

    BeantwoordenVerwijderen