zaterdag 14 december 2013

Swap en een grote verrassing

Allereerst moet ik zeggen dat ik een mail kreeg van mijn swap partner.
Het waren inderdaad ingrijpende dingen die in haar leven gebeurde, 
waardoor ze niet toe kwam aan iets maken of reageren.
Ik was er al een beetje bang voor...
Nu afgesproken dat we er een klein swapje van maken. 
Dus mijn afgesproken ruilingen gaan gewoon door en de rest stuur ik alsnog op.


En ik kreeg gistermiddag een enorme verrassing!
Ik kreeg via de post een doos vol pakjes
Dit kreeg ik allemaal van Tutti, in ruil voor de haakboekjes met mini-hondjes...

Ik viel van de ene verbazing in de andere!!
Ik kreeg zo'n mooi sjaaltje, twee prachtige bollen Fenna wol (roofgoed onder hakers!)
een doosje lieve knoopjes, haar allereerste minihondje (wat een schatje, he?)
en ook nog plaklabels en 3 rollen tape.

Pffff, dit had ik echt nooit verwacht.
Superbedankt, lieve Tutti!!

Nu gaan bedenken wat ik voor moois ga maken van die bollen wol, iemand een tip?



2 opmerkingen:

  1. Gelukkig dat het alsnog goed gekomen is met je swap-partner! En wat een prachtig pakket heb je gekregen! Mooi, die Fenna-wol. Als je het combineert met ander garen, kun je er misschien een col-sjaal van maken? Ik heb al eens gehaakte granny's gezien van Fenna-wol, voor een colsjaal. Zo'n grote omslagdoek is 2 bolletjes weer veel te weinig voor. Of een gewoon kussen?
    Veel plezier ermee, groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om zo verwend te worden. En fijn dat je swapmaatje van zich heeft laten horen, onzekerheid is zo vervelend als je niets hoort.

    Fijne week.

    Liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen