donderdag 12 december 2013

Teleurstelling en dan maar meerdere ruilingen?

Omdat de herfst swap via Dreamstuff zo ontzettend leuk was om te doen en zeker om te ontvangen, hadden mijn swap partner en ik afgesproken om ook een kerst swap samen te doen. 
Dus ik ben, ondanks alle Sinterklaas drukte, de verbouwing en allerlei griepjes en andere gezondheidsperikelen die hier rond gingen, aan het knutselen en haken gegaan. Manlief meerdere keren moeten teleurstellen als hij weer iets mooi vond wat ik had gemaakt. Nee schat, die zijn niet voor ons, die zijn voor de ruil. Ik maak voor ons nog wel nieuwe. (Dus heb ik veel dubbele dingen gemaakt.)
En nu, nu hoor ik al weken niets meer van mijn ruilpartner.... meerdere mails gestuurd en niks...
Dus, nu loop ik al een paar dagen met en dilemma rond. 
Wacht ik, met de kans dat ik blijf zitten met een stapel dingen die niet helemaal mijn smaak zijn? 
Doe ik een hele grote give-away? Of een grote ruil? 
En, wat nou als ik het weg doe en ze reageert ineens? 
Pfff, ik wist het gewoon niet meer, zo jammer...

 Toen ik net alles bij elkaar legde bleek het ook wel een enorm pakket te zijn geworden van gemaakt en erbij gekochte dingen.

Ik heb nu besloten dat ik de roze engel kaarsenstandaard zo bij mijn overbuurvrouw Ina ga brengen. 
En de rest deel ik op in verschillende pakketjes die ik ter ruil aan bied. 
Dus als je een pakketje ziet wat je graag wil hebben, laat maar weten. 

Pakketje 1: een gouden, houten engel kaarsenstandaard 
en 6 gouden belletjes. Al geruild.

Pakketje 2: een zacht roze, metalen engel hanger, 2 gehaakte sterren 
en een roze sterren slinger.

Pakketje 3: drie thee kopjes met kaarsen 
en gouden engelen en sterren.

Pakketje 4: 6 genaaide hangers van stof en papier in 
vintage stijl en een houten doosje. Al geruild.

Pakketje 5: een gehaakte kerstballen slinger, 
goud met roze waxinelichtjes en 3 rolletjes lint in wit en goud. Al geruild.
 



Zo, ik hoop dat er iets van je gading bij zit....
De ruil hoeft niet direct hoor en het hoeft ook zeker niet perse met kerst te maken te hebben! Ik wil graag iemand blij kunnen maken met deze knutsels....

20 opmerkingen:

  1. Jeetje, wat vervelend! Je hebt er echt heel veel werk van gemaakt en het is ook allemaal erg leuk! Nu is het zo dat ik zelf al best wel veel heb, dus ik sla deze keer over. Succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oei dat is jammer ! Ik wed als ze dit ziet dat je snel wat gaat horen het is allemaal ook zo super leuk! Het laatste pakketje is ook leuk met die slinger.
    De kopjes zijn super leuk geworden al heb ik thuis alles zilverkleur. Maar het idee vind ik super die wil ik nog eens maken. Ik heb momenteel heel weinig tijd anders had ik graag een swap gedaan.
    Hopelijk wordt het leed morgen wat verzacht voor je ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je mag me ook gerust later iets sturen....

      Verwijderen
    2. Het ligt al op het postkantoor, maar dat was ter ere van je leuke boekjes!

      Verwijderen
    3. Oh, leuk! Maar ik bedoel toch ook nu... :)

      Verwijderen
    4. Ik kan niks anders zeggen dan WAUW... Wat een mooi pakket heb je gestuurd, Tutti!!

      Verwijderen
  3. Wat jammer dat je niets meer gehoord hebt. Je hebt wel een supermooi pakket gemaakt! Het is dat ik weinig tijd heb anders had ik heel graag met je geruild!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Boven staande geld ook voor jou, hoeft niet direct, je mag ook later iets sturen.

      Verwijderen
    2. Nou dan wil ik wel ruilen! Is het handig om even te mailen met elkaar? Mijn emailadres: friemelentinus@gmail.com
      Groetjes, Lotte

      Verwijderen
  4. Hoi hoi. Wat een leuke dingen zeg. Ik heb dit jaar geen tijd meer en eerlijk gezegd ook niet echt veel puf om iets te maken. Maar vind wel jammer dat ze niet reageerd. Misschien is er wat aan de hand dat zou kunnen. Maar goed je doosje met engel en de genaaide ornaments zijn echt het einde wat super gaaf. Ik zal er even over nadenken anders wil ik die wel ruilen tegen iets. En misschien vind ik juist door deze ruil aan te gaan wel de juiste zin om weer crea te worden. Liefs en knuffel. En bedankt voor je lieve woorden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Och jee, ik kan me je teleurstelling helemaal voorstellen. Je hebt prachtige dingen gemaakt. Ik zou het heel leuk vinden om met de spulletjes in pakketje 5 ons huis nog wat meer te versieren, dus ik ruil graag me je. Ik ga dan nog wel proberen je iets voor de kerst terug te sturen, want dat is toch wel het allerleukste he! Laat maar horen, mail@studiozakka.nl.

    Liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Pakketje 4 oooooooh zo mooi....Maar waar maak ik jou blij mee????

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooh je hebt echt leuke pakketjes gemaakt het zijn niet echt mijn kleuren maar vind die genaaide ornaments echt prachtig en die engel standaard is ook wel een idee (ik werk op de houtafdeling).
    Succes met ruilen gaat vast wel lukken!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. p.s zou je mij je adres even willen mailen, ik wil je graag wat sturen voor je reakties op mijn blog!

      Verwijderen
    2. diaan72@gmail.com (hij was inderdaad verdwenen staat er nu weer bij)

      Verwijderen
  8. Wat een prachtige dingen heb je gemaakt! Ik vind de bloem ornamenten die je genaait hebt in pakketje vier echt geniaal! Heb n houten kerstboom ;) wist niet wat ik er in kon hangen maar heb dank zij jou ideeen genoeg ;) wat n prachtig pakket! Las hierboven al dat je inmiddels al iets gehoord had van je swappartner...gelukkig maar! En als je de bloemen nog kwijt wilt? Ik weet alleen niet waar je ze tegen wilt ruilen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor de complimenten, maar helaas voor jou heb ik pakketje vier al geruild...
      Ik zal (als ik terug ben uit Parijs) een tutorial maken voor de ornamentjes. Is niet moeilijk, maar wel even werk.

      Verwijderen
    2. Hihi balen ;) maar maak er geen haast mee hoor! Al denk ik dat ze ook leuk zijn als broche of klemmetje voor in mijn haar

      Verwijderen
  9. Mmmm de rest verdween spoorloos vaag....ik wilde je nog n fijne tijd wensen in parijs....lucky you!

    BeantwoordenVerwijderen